Po dlouhé době jsem trochu pokročil. Práce na předním a zadním podvozku trvala nečekaně dlouho. Chuť do práce bral zoufalý návod, chyby v číslování dílů a nakonec návod. Psaný návod je stručný, to by tak nevadilo. Horší to je s návodovou kresbou, tam by to chtělo víc detailů. Má to daleko do kvality návodů třeba od AK model nebo RW. Dále jsou v návodové kresbě chybně číslované díly. Třeba tlumiče, ty mají v návodové kresbě označení dílu a61, přitom v modelu a psaném návodu d61. Nebo třeba držáky pérování mají číslo dílu a70, v návodové kresbě d70 a ani není pořádně vidět, jak se mají přilepit. Další chyby byly na dílech diferenciálu, kde čelech bylo napsáno, že se na ně má přilepit jiné číslo dílu než je skutečnost. Další nedostatek, tentokrát v psané časti návodu je u podlepování dílů. Konkrétně u dílů listových per je, že se mají podlepit čtvrtkou. To jsem udělal, ale v návodu je, že mají mít celkovou tloušťku 7 mm. To samozřejmě nedá, tak jsem metodou pokus omyl je podlepil dvakrát čtvrtkou a ještě jednou kancelářským papírem. Pak to už bylo lepší. To jsou zatím nedostatky, na které jsem si vzpomněl. Na druhou stranu musím říct, že si nemůžu stěžovat na přesnost. Doufám, že dál to už bude lepší a bude chuť rychleji pokračovat.
Pro další případné stavitele doporučuju použít jako návod fotky z galerie autora, kde je dobře zdokumentovaná stavba.
https://firebox.rajce.idnes.cz/AM-50/
