Aby tatrovka nezůstala osamocená, tak ji doplním ještě o přívěs. Jako obvykle jsem začal koly. Standardně jsem použil laserový dezén a z vnitřních disků vyřezal vzduch.
Naposledy upravil pan Tau dne ned 09. srp 2020 19:26:48, celkově upraveno 2
Stavbu vlastní cisterny jsem začal už osvědčenou metodou mimo návod. Čela jsem podlepil kartonem a z pláště cisterny jsem odstřihnul chlopně. Vnitřek cisterny jsem vyztužil balzou.
Naposledy upravil pan Tau dne ned 09. srp 2020 19:26:10, celkově upraveno 2
Další pokrok, ochoz s poklopy, oj a držáky náprav s odpružením. Po kompletaci ložiska oje se se oj neotáčí. Nevím, kde se stala chyba, několikrát jsem to kontroloval. V návodu je drobná chyba v číslování oje, oproti návodové kresbě jsou přehozeny díly 5z1 a 5z2.
Mám hotovo. Nebylo to nic složitého, jen je potřeba dát pozor na vytvarování cisterny. S tatrou vytváří aspoň pro mě atraktivní soupravu. Mám na pár vzpomínek z dětství. Zajímalo by mě, jestli někde tato souprava existuje. A teď konečné fotky.
Ještě dám jednu várku fotek, dvě generace tater benzina. Stojedenáctka už čeká v archívu. Koukám, že u stočtyřicetosmy bude potřeba opravit přední nápravu.