Ochranný rám byl nejnáročnější prací, dokonce mně spadnul na zem a samozřejmě kus upadl. Výhodou je, že je poměrně rozsáhlý, takže zamaskuje nedostatky na kabině. Po liazce je to snad druhý nejnáročnější rám.
Poslední prací je nástavba. Tu jsem začal sestavením žeber a výztuh. Použil jsem laserem pálené díly a chvála za ně. Při čtení návodu jsem narazil na požití dílů pro skříně 263a a 263c. Tyto díly jsou jen u tatry ročníku 88. Teď ještě musím vymyslet panty na otevírání dveří. Má někdo nějaký nápad?
Konečně hotovo. Ke konci se stavba už táhla, ale dobře se stavěla. Měl jsem strach z laserového tisku, ale při troše opatrnosti se s ním pracuje docela dobře a taky se dobře retušuje. Na modelu všechno sedělo, nepřesnosti jsou způsobeny mýma rukama. Nejnáročnější částí byl rám kabiny a trochu jsem musel přebrousit konstrukci nástavby.
Tak přikládám pár fotek a až bude lepší počasí, tak to jich pár udělám na písku.