Stránka 1 z 2

ZTS CN 23 TO / RW / 1:32 / HOTOVO

PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 19:06:43
od pan Tau
K tatře udělám ještě návěs, ať mám aspoň jednu kompletní soupravu. Jako vždy jsem nejdříve udělal kola.

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: sob 17. kvě 2014 18:29:54
od pan Tau
Pokračuju nejobtížnější částí, samotnou cisternou. Inspiroval jsem se na slovenském fóru. Nejdříve jsem zpracoval plášť cisterny. Pak jsem z balzy tloušťky 4 mm podlepil rovné boky oboustranně lepící páskou. Pak následovalo přilepení čel. Chlopně z pláště jsem odstříhnul a čela jsem podlepil kartonem o síle 0,5 mm.

Obrázek

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: pát 23. kvě 2014 18:50:29
od pan Tau
Pokračuju dál. Pod horní ohrádku jsem vytvaroval a přilepil pomocnou desku z balzy opět oboustranně lepící páskou. Pak jsem slepil ohrádku, oproti návodu jsem ji celou nejdříve sestavil a pak postupně přilepil na cisternu. Je škoda, že na roštovou podlahu jsem neměl lasery.

Pak jsem cisternu vyztužil třemi výztuhami opět z balzy. Po celou dou je potřeba kontrolovat, aby šířka cisterny byla po celé délce stejná. A ještě jsem přilepil boční lišty. Z dílu na lištu jsem odstřihnul boky a tu jsem opět podlepil balzou tlošťky 2 mm. K ní jsem pak přilepil odstřižené boky.

Obrázek

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: pon 02. čer 2014 19:45:45
od pan Tau
Cisterna je uzavřená, snad to nejhorší mám za sebou. Spodní část cisterny jsem rozstřihnul na tři díly, prostřední pod bednou jsem nepoužil. Na boční výztuhy jsem nalepil pomocné pásky z balzy, ke kterým se přilepí dno. Pak jsem nalepil přední část dna. Potom jsem udělal bednu, kde jsem z dílů ostřihnul chlopně, díly podlepil kartonem a sestavil, zatím bez dna. Pak jsem to chtěl přilepit k cisterně. Až dosud to šlo pěkně, jenže...
Zjistil jsem, že jsem si chybně naměřil šířku cisterny, tak jsem odpreparoval spodní přední díl. Pak jsem vytrhl výztuhy z cisterny a zkrátil na potřebou délku. Znova je zpátky vlepil do cisterny a pak znova nalepil spodní přední díl. Při jeho prvním odlepování se trochu poškodil, je to na něm vidět, ale naštěstí to pak bude vespodu. Pak jsem dolů přilepil bednu a nakonec přední spodní díl. Pak jsem upravil boky bedny, byly trochu prohnuté, tak jsem tam vložil
balzovou výztuhu a uzavřel dno.
Cisterna je pěkně pevná a nemá snahu se bortit nebou kroutit. Ještě jsem si vzpomněl ke kolům, neví někdo, měla cisterna rezervní kolo?

To jsem se rozkecal, to tady u mě není zvykem. Tak radši už fotky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2014 15:32:08
od samouk
Zatím to vypadá pěkně. Držím palce.

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: sob 07. čer 2014 19:26:04
od pan Tau
Drobný pokrok, hotové blatníky.

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 19:11:38
od pan Tau
Opět malý postup vpřed, hotové poklopy, ventily a plnící hrdla.

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2014 18:26:57
od pan Tau
základ podvozku

Obrázek

Obrázek

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: ned 29. čer 2014 16:54:21
od LARY
Ta balza to je dobrý nápad pro zachování roviny , jinak se ti koukám daří, jen tak dál.

Re: ZTS CN 23 TO / RW / 1:32

PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 17:45:36
od pan Tau
Balza je vynikající, zachová rovinu a z pláště nevystupují pomocná žebra. Tenhle postup doporučuju a chci ho použít u dalších cisteren.

Pokročil jsem přilepením náprav a listových per k podvozku.

Obrázek

Obrázek